Lördag 5 Februari

Hej på er!

Idag har jag jobbat från 10-3, vilket var rätt sköna tider måste jag säga! Efteråt blev det att jag drog iväg ut till Waterfront och köpte lite saker, så himla skönt att få åka iväg och göra lite annat. Sedan då jag kom hem var den minsta så himla gosig, han var verkligen på Lisa-humör så jag fick aldrig släppa ner honom utan att det kom stora tårar. Så det har blivit mycket gos med honom. Mina pojkar börjar att förvåna mig mer och mer. Från början ville ingen av dom äta särskilt mycket. Den minsta har alltid varit bättre än den äldre. Men på senaste tiden har jag fått dom att äta paprika, gurka, currysås och lingonsylt. Så jag tror att det börjar att visa sig mer nu att då jag äter något vill dom också provsmaka. Roligt!

Nej, nu består kvällen av städning och plugg. Imorgon kommer nämligen Sara och Camilia till mig för att titta på Superbowl, go Steelers! Jag är så himla glad att min värdfamilj är så välkomnande mot att andra kommer hit och hälsar på. Så jag ser verkligen fram emot morgondagen! Men nu först blir det plugg, har verkligen inte saknat det. Men jag behöver läsa 4 kapitel för om 1 ½ vecka har jag prov, så det är lika bra att börja nu! Ska visa min inköp från idag lite senare, så håll utkik.

Denna kommer att spelas på hög volym medan jag städar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0