Lördag 19 Februari

Igår var en händelserik dag!
Dagen började med att jag hade tid för klippning och färgning kl 10. Sedan på eftermiddagen träffade jag dom andra au pairerna för vårat cluster meeting. Igår blev det att vi alla såg filmen "Just go with it", så himla bra! Tror nästan att det är en av dom bästa komedierna som jag har sett. Man fick skratta konstant, då den kommer till Sverige måste ni gå och se den! Sedan efteråt gick jag runt i köpcentret med Ofelia och Sonia. Men det blev ingen shopping, eller innan mötet blev det ett köp av en kofta. Samma som en rosa kofta som jag köpte för några månader sedan, men istället i grå. Riktigt snygg! Då jag körde hem stannade jag efter vägen och köpte med mig mat. Alla hade redan ätit här hemma, så tyckte att det var lika bra att köpa hem. Ingen snabbmat, utan köttfärslimpa, potatismos, gravy och majs. Mums, mums!


Här får ni se lite hur min klippning och färgning blev.

Den nya au pairen Duygu och jag.

Riktigt gott och inte alls särskillt dyrt!
 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad bra håret blev! :) Saknar dig vännen. <3

2011-02-21 @ 19:16:05
URL: http://emelieromin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0