Bieber fever

Jag kan nästan säga att jag fått Bieber fever. Idag har jag haft en dag fylld av plugg. Var meningen att jag skulle åka iväg och shoppa med tjejorna, men eftersom jag hade så mycket plugg bestämde jag mig för att stanna hemma istället. Men efter att ha pluggat ett x antal timmar tyckte jag att det var dags att ta ett break, så jag bestämde mig för att åka iväg och titta på Justin Biebers film "Never say never" i 3D. Filmen var väldigt bra, var lite fundersam innan om det var värt att se. Men den var verkligen super, så när den kommer till Sverige måste ni se den. Även om ni inte är något fan, så gå och titta. Okej? Han är ju verkligen en stor talang och har kämpat hårt!

Efteråt åkte jag och käkade och pluggade. Det är faktiskt riktigt skönt att sitta själv, jag kan säga att det hade aldrig hänt hemma i Sverige. Jag antar att jag blivit modigare!


En riktigt bra tolkning från 2008.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lisa! Haha, jag har också fått Bieber-fever! Var och såg filmen i lördags och han är ju så talangfull! Har varit anti honom förut men filmen var ju såå bra! Hur är läget? :) KRAM

2011-02-18 @ 04:37:06
URL: http://oneyeartexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0