Pappas & Linas besök - 2 Augusti

Nu börjar vi med den första dagen som pappa och Lina spenderade här. Eller det är faktiskt den andra. Den första dagen så hämtade jag dom på flygplatsen. Dom skulle anlända kl 2, så jag var redo och väntade på flygplatsen. Dom kom dock inte ut förän kl 3. Men det spelade ingen roll för jag var lika glad att se dom i alla fall! Efter att dom fick deras bagage tog vi bilen och körde ut mot Ikea, vilket är på vägen hem efter flygplatsen. Så där stannade vi vid ett köpcenter och köpte varsin glass och vi gick även runt på Sears. Väl i huset fick dom hälsa på alla och vi tog hem mat ifrån Boston Market. Det blev en tidig kväll för pappa, men Lina stannade uppe lika länge som mig.

Pappa förstod nog inte hur lite klockan var, för kl 6 på morgonen kom han och knackade på dörren. Sedan kom han in två gånger till + att han pratade med Elin på skype. Så både jag och Lina var smått irriterad då det inte gick att somna om. Men pappa oroa dig inte, för vi älskar dig ändå! Efter frukost ute på verandan tog vi bilen ut mot Sandcastle för att sola och bada och åka i massor av vattenbanor. Väldigt roligt. Vi passade även på att prova dom berömda fyrkantiga burgarna på Wendys, vilket faktiskt är goda!


Söta Lina!

Underbara pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0