Lördag 13 Augusti 2011

Idag har jag lämnat av pappa och Lina på flygplatsen. Det känns så himla tråkigt, men jag vet att jag kommer att få se dom snart igen. Mitt år här i USA som au pair är över om 1 månad, men sedan återstår resande såklart. Vi har haft 2 underbara veckor tillsammans och massor av roligheter. Jag kommer att visa er allt vad vi har gjort så fort jag får tid. Men jag har redan börjat att sortera i bilderna för att välja ut, så allt för långt borta är det inte. Nu får jag hålla tummarna för att det går bra för pappa och Lina på flygplatsen, men det tror jag! Jag passade även på att skicka hem en väska med dom, annars tror jag inte att jag hade fått med mig mina grejor. Även fast jag inte shoppat i massor, så hinner man ändå samla på sig lite grejor under ett år.

Har ni föresten sett att jag precis bytt till en ny header? Vad tycker ni om den?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättefin header! Längtar jättemycket tills du kommer hem Lisa! Kram <3

2011-08-14 @ 21:08:39
Postat av: tommy

Vilken snygg bild och en riktigt cool header.Go Pirates

2011-08-21 @ 19:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0