Fredag 8 April

Åh, vad bra att Modo vann och får stanna i elitserien. Vad skulle Örnsköldsvik vara utan Modo? Nej, inget man vill tänka på! Tog med mig den äldsta pojken upp på mitt rum idag medans den mindre tog nap. Jag brukar ta med honom på mitt rum och låta honom titta på netflix där han får se Thomas train, vilket han älskar! Så medans jag lät honom titta på det kom jag på att jag faktiskt kunde kolla hur det stod till i matchen. Och då var det 7 minuter kvar, så jag passade på att lyssna på webradion. Det var ju galet spännande där i slutet med målvakten. Men jag är så himla glad att dom vann! Nu har vi ett elitserielag nästa år också.
Det är ju verkligen inget att ta förgivet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0