Måndag 21 September

Nu är jag återigen dålig på att uppdatera! Men som ni säkert förstår befinner jag mig nu hos familjen. Jag kan inget annat än säga att dom är helt underbara, väldigt måna om hur jag har det. Idag var den första riktiga arbetsdagen. Men som tur jag har så har den nanny som varit här hjälpt mig idag och ska även göra det resten av veckan. Detta för att jag ska få se hur allt fungerar och få känna mig lite mer säker. Och jag tycker att det känns väldigt tryggt! Jag orkar tyvärr inte skriva ett så mycket längre inlägg än såhär idag. Har tänkt i flera dagar nu att jag borde skriva ett inlägg. Så jag tänkte bara säga att jag lever och mår bra.

Vi kanske hörs imorgon, då ska jag även göra en sammanfattning av tiden som gått.


Tänkte dela med mig av en bild på min underbara garderob! Perfekt eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0