Söndag 21 November

Hej på er!

I helgen har jag jobbat, det blev en full dag på lördagen. Men jag tycker att det gick riktigt bra! Det var riktigt skönt att få vara helt ensam med pojkarna, även fast jag uppskattar hjälpen från föräldrarna. Så går det lättare då jag är helt själv. Jag jobbade även halv dag på fredagen. På förmiddagen sprang jag först iväg in till stan för att skicka iväg ett paket åt Sara och sedan hann jag också med ett besök hos läkaren. Det blev ännu en hälsokontroll, denna gång för learner's permit för körkortet. Så förhoppningsvis får jag göra teorin på tisdag, men man vet aldrig hur det slutar. Det har ju inte gått som jag har hoppats på hittills, så det är bäst att inte hoppas allt för mycket på det.

Denna helg har också Claire och Davids vänner varit här, så igår blev det middag här med deras gäster. Det var himla trevligt och en av personerna var till hälften svensk, så det var lite roligt. Fick förhoppningar om att hon skulle kunna lite svenska, men det kunde hon inte. Idag söndag blev det en väldigt lugn dag! Blev lite samtal hemifrån och sedan ikväll blev det bakning av cupcakes. Den andra pojken fyller år imorgon, så vi tyckte att det skulle vara roligt att baka. Det blev min variant av cupcakes, dom är med cream cheese. Mycket smaskiga! 

Jag hoppas att eran helg har varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0