Lördag 13 November

Jag satt just och kollade på vilka filmer man kan se på bion här i stan. Det roliga är att man kan se den sista filmen ur Stieg larsson triologin. Väldigt roligt att jag kan åka halva jorden runt, fortfarande se en svensk film med svenskt tal. Jag satt och skrattade för mig själv tidigare hur roligt det skulle vara om jag sitter och ser filmen med Claire och David, då får jag höra allt på svenska medan dom får läsa, det brukar ju normalt vara tvärtom! Jag funderar starkt på att gå och se den på bio även fast jag redan har sett den!

För övrigt idag så blev det en sväng på gymmet, började sedan att jobba kl 1-6. Det gick väldigt bra, det blev även en sväng ut med pojkarna. Och David höll på att plocka bort alla löv på gården så då hjälpte jag till. Dom har en stor grej som blåser bort alla löv, väldigt behändligt då dom får så himla mycket löv på gården! Sedan ikväll var det tänkt att jag skulle gå en sväng in till stan, men känner att jag inte mår så bra. Det känns inte som att jag vill riskera något. Jag får gå in imorgon istället!

Jag hoppas att ni haft en trevlig lördag där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0