Underbar eftermiddag

Som jag skrev tidigare så funderade jag på att åka till dagiset för att hälsa på barnen igår, hade saknat dom väldigt mycket! Det var väldigt många barn som var sjuk, det går tydligen vattkoppor. Men det var jätte roligt att få träffa dom som var där. Fick även höra från en av pojkarna att han hade saknat mig, blev väldigt rörd! Ska tillbaka nästa vecka och hälsa på igen!

Sedan på kvällen så for som sagt jag, min syster och min kompis Emelie till Make up store för deras klubbkväll. Det var väldigt trevligt och självklart blev det några fynd. Titta in imorgon så får ni se vad! Förresten så fick jag hämta ut ett paket idag. Gjorde en beställning i måndags som jag velat göra väldigt länge, så tog tillslut tummen ur arslet. Förlåt för uttrycket!

Nej nu blir det sängen, god natt och sov så gott allesammans!


Schampo och balsam från Lanza.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0