Fredag 28 Maj

Hejsvejs!

Idag har varit en väldigt långtråkigt dag! Sjukt trött och det regniga vädret har inte gjort saken bättre. Idag var det meningen att jag och ett par kompisar skulle gå ut. En av tjejerna är sjuk och vi andra två känner båda att vi är för trötta. Så förmodligen blir det nästa vecka istället. Det känns lika bra!

Ikväll blir det nog istället en lugn hemmakväll. Känner att jag behöver ta det lugnt och gärna en lång tupplur. Är nämligen expert på att gå och lägga mig sent och då får man ta smällarna morgonen efter eller ett par dagar senare! Nej nu ska jag nog ta och sluta, ska hem och sminka min syster som ska ut ikväll. Sedan så tycker jag att det är väldigt roligt att sminka så det gör jag gärna. Just, om ni tittar in om en stund får ni se vad som följde med mig hem igår!

See you soon!


Ej dagens, men samma frisyr fick duga idag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas nästa helg passar alla. :) Skulle vara kul. :)

2010-05-28 @ 18:27:08
Postat av: Lisa Svensson

Det hoppas jag med, vi får se till det! :)

2010-05-28 @ 20:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0