3 Maj, 2010

Idag har varit som dom flesta dagar, lugn utan några större konstigheter. Fast dagen började dock inte så bra. Lyckades försova mig, även om det inte var väldigt länge, men tillräckligt! Jag är verkligen ett stort fan av snooz- funktionen, så ibland leder det till att man får ta en del smällar!

I alla fall så på lunchen drog jag och min arbetskompis ut till Arnäsvall där Ö&B och Elgiganten finns. Marie skulle kolla på skor på skokanonen och jag på kameror på Elgiganten. Det slutade med att även jag köpte ett par skor. Ska visa dom senare! Köpte dock ingen kamera idag, och vet inte om jag blev så mycket klarare på vilken kamera jag vill ha. Det finns som sagt för- och nackdelar med dom alla. Så ikväll blir det att studera vad jag vill ha för något!

Ha en toppenkväll, för det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0