2 Maj, 2010

Godmorgon!

Hoppas att ni sovit bra! Själv har jag sovit lite sådär, får hoppas att jag sover bättre i natt! Idag blir det en dag att fixa saker. Tycker att söndagar är så himla tråkiga, det är liksom dagen som bara finns där utan mening. Visst det är jätte härligt att ta det lugnt. Men det kan man ju göra andra dagar. Det är sista dagen på veckan och sedan kommer måndag vilket betyder att nästa dag är det skola/ jobb. Lite deprimerande, fast det kan ju vara bra också.

Då jag gick i skolan hatade jag verkligen söndagar! För det var alltid då man fick dåligt samvete över att man inte gjort det man borde och sedan får man göra det man inte gjort. Vilket man inte alltid gjorde. Nu eftersom jag inte går i skolan så kan söndagar vara rätt sköna ändå, inget dåligt samvete för något man inte gjort. Utan man får bara njuta av ledigheten, men samtidigt tror jag att söndagarna från förr sitter kvar!

Mina planer för dagen:
- deklarera (har sagt hela veckan att jag ska göra det, nu är det ett måste!)
- fortsätta med min ansökan till Aupair.
- åka till elgiganten och kolla på kamera (fick i present av mamma och pappa pengar till en kamera)
- städa på rummet, dvs damsugning, dammtorkning och sänklädes byte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0