Påskägget

Idag har varit en väldigt lugnt dag. Jag har inte gjort allt för mycket med tanke på att jag är sjuk. Vaknade ovanligt sent! Vaknade först vid 7 då jag fick ringa till dagiset och säga att jag fortfarande är sjuk, efter det lyckades jag somna om. Och gissa vad klockan var då jag vaknade!
Jo klockan var strax efter 12, vilket jag aldrig hade kunnat tänka mig. Men skönt var det i alla fall att få sova!
Annars idag så har det inte blivit så mycket, fick åka in till TM Konsult och skriva in tidlistan för denna månad då jag glömt att fylla i några timmar. Annars har jag mest suttit och justerat massor på bloggen för att då det som jag vill ha det, är dock inte helt färdig bara så att ni vet.

Nog pratat om det, fick för övrigt ett tidigt påskägg av min lillasyster. Så himla gulligt, ägget var fullt med godis och det fanns också ett läppbalsam med smak av passionsfrukt. Jag var inte den enda som fick det utan även våran minsta syster och mamma och pappa fick dela på ett. Får se vad jag hittar på för något till dom två!

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova. Fast först får det nog bli några avsnitt av vänner, älskar den serien!

Sov så gott och vi hörs imorgon! Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0