Tisdag 8 Juni

Hejhej massor av hej!

Idag har blivit dåligt med inlägg! Kan ju inte säga att jag annars är så mycket bättre, men idag har jag i alla fall haft en anledning! Idag har jag varit i Sundsvall med 2 jobbarkompisar i arbetssyfte. Vi har nämligen varit på en föreläsning om tillgänglighet då det är väldigt viktigt då man ritar lägenheter och hus. Väldigt intressant!

Efter föreläsningen blev det en sväng till ikea för att först ta en lunch med köttbullar. 16 kronor, helt otroligt att man kan äta så billigt! Blev inte några många fynd för mig där, det blev bara doftljus. Sedan for vi runt på en massa andra butiker som mediamarkt, bauhaus, bilbolaget och ja lite fler ställen. Det som jag fick med mig hem var filmen Brüno för 29kr och en liten högtalare att ha till ipoden på stranden. Ett riktigt kap, 99kr.

Kan lova att man känner sig helt slut av allt springande. Så nu blir det till att gå igenom packlistan och börja packa lite smått. Imorgon åker jag och Emelie hemifrån vid 15. Spännande!

Nej nu ska jag återgå till packandet! Vi hörs imorgon eller senare ikväll, have a great night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0