Måndag 7 Juni

Idag har jag sprungit lite på stan för att hitta ett par bra bikini trosor, men det är ju helt omöjligt! Jag förstår inte varför alla är samma modeller! Fick helt enkelt nöja mig med ett par. Så idag har jag alltså fixat lite inför resan. Men jag har nog lite mer att fixa.

Imorgon åker jag till Sundsvall med jobbet för att gå på en kurs om tillgänglighet. Kan nog också tänka mig att det blir en sväng på ikea också. Så för min del blir det Sundsvall två dagar i rad. Ikväll kommer även min underbara vän Tijana hem. Om jag har tur så hinner jag träffa henne imorgonkväll.

Nej nu blir det att hoppa in i duschen och sedan göra sig redo för en tidig morgondag!


En bild på Tijana och mig från förra året. Tänk vad tiden gått fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0