I'm alive

Hejsan!

Om ni undrar så lever jag fortfarande. Jag är ju extremt bra på dom hära långa blogg pauserna, även om det bara handlar om ett par dagar. Men det vet ni ju redan! En kort sammanfattning av dom senaste dagarna. På midsommar blev det först en sill lunch hos ett par kompisar åt mamma och pappa. Fick träffa deras underbara barn. En av dom bar jag runt på hela förmiddagen. Hon satt till och med och åt med mig.

Sedan på kvällen kom min kompis Tijana förbi för att sedan följa med till mamma och pappas kompisar återigen för att äta middag. Efter det drog vi hem till mig för lite vin och sing star. Senare under kvällen fick vi besök av våra gamla klasskompisar Tim och Marcus. Så som ni hör så blev det en väldigt lugn midsommar, men den var alldeles lagom!

Sedan så var lördagen väldigt lugn också, var seg även fast jag inte drack mycket. Men då passade vi i familjen (utom pappa) på att se på lite Michael Jackson. Dom visade en film om deras uppväxt. Den var nog i 3-4 timmar om jag inte minns fel, men bra var den! Förra året då han precis dött lyckades jag spela sönder Michael Jackson för pappa, så nu så fort han hör honom börjar han att skrika. Förstår inte hur han kan bli less, finns ju ingen bättre!

Idag har jag faktiskt hållit på lite med min Aupair ansökan, är ju som ni också redan vet väldigt seg! Träffade även Emelie, hennes kille och hans kompis i stan för att gå på bio och se "kommissarie späck". Kan inte alls påstå att den var så bra som jag trodde. Nej nu blev det här ett väldigt långt inlägg och tiden börjar att rinna iväg. Ska upp i morgon och jobba så borde lägga mig nu.

Hoppas ni haft en underbar dag!
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0