Grattis till kronprinsessan och prinsen!

Hej igen!

Mitt i natten och allt, men jag har varit helt upptagen med att se på bröllopet och jag har även varit och sett på bio med Emelie. Blev satc 2 igen, men den är så himla bra! Hade egentligen inte alls tänkt att se på bröllopet, men sedan slog det en tanke att jag kanske borde göra det ändå. Jag menar det är ju en historisk händelse och det minsta man kan göra är ju att titta. Man vill ju ha något att prata om då man är gammal och grå! Rakt så illa får jag inte hoppas att det blir. Men jag tror ni fattar :)

Jag har sagt väldigt länge nu att jag ska lägga ut bilder, men jag har inte tagit mig tid till att göra det. Jag har faktiskt inte startat datorn många gånger sedan jag kom hem, det är nästan lugnast så. För att kunna lägga in bilderna måste jag installera något program och sedan läsa om det. Därför skjuter jag upp på det, men ska försöka mig på det imorgon/idag.

Det här blev ett väldigt sent inlägg, men hey bättre än inget! Jag tycker i alla fall att bröllopet var riktigt fint och dom passar så himla bra ihop. Jag hoppas verkligen att allt går bra för dom nu!

Men nu ska jag faktiskt ta och säga god natt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0