Tapetsering

Under helgen har mamma och pappa renoverat deras sovrum. Innan var det en riktigt hemsk blå färg! Så med lite övertalning från mig angående tapetval så fick jag som jag ville. Tapeten är riktigt cool och passar perfekt i mamma och pappas rum. Hade nästan önskat att jag hade fått den på mitt rum då jag för 2 år sedan fick renoverat!


Här ser ni hur min familj arbetade, även hur min lillasyster satt på en pall och stirrade!
Ser ni hur hemsk blå färg dom hade på rummet! Tur att dom fått nytt nu.


Här börjar tapeten ta form. Det börjar redan bli stor skillnad!


Här är det färdiga rummet. Det blev ett mycket lugnare rum, trots den randiga väggen!


Här får man också en liten skymt av den gamla färgen. Tapeten räckte tyvärr inte.
Så till veckan får dom sätta upp tapeten på den lilla snutten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0