Söndag 18 Juli

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen! I fredags var jag som sagt ute. Det började med att vi for och åt på O'learys. Med vi menar jag Emelie, Malin och jag. Sedan efter det gick vi och handlade ingredienser för att senare kunna göra marängswisch (hur det nu stavas!) och även festa of course! Efter det drog vi ner till Harrys där den riktigt festen fick äga rum.

Igår blev jag som tur var inte bakis, men det blev en rätt lugn dag ändå! Läste ut första twilight boken och började även på den andra. Shit vad bra dom böckerna är! Man vill inte sluta att läsa. Fast jag längtar verkligen till den sista boken, även fast jag inte vill att det ska vara den sista. Men för att då får man läsa om något som man inte sett. Och då blir det förhoppningsvis lite mer spännande!

Idag har jag hjälpt mamma och pappa lite grann. Dom har tapetserat om och har nu flyttat tillbaka in i rummet. Jag har även bakat amerikanska kakor och jordgubbspaj med vit choklad. 

Ska visa lite bilder senare och jag ska även visa lite bilder från i fredags!


Jag köpte en färdig deg på affären så det var bara att skära i bitar och in i ugnen.

Färdiga och väldigt goda!

Min utsökta jordgubbspaj med vit choklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0