Sjunde i sjunde klockan sju

Lite bilder från i onsdags då det var den 7/7. Här i övik så på det datumet brukar tidningen 7 anordna en gratis konsert med en massa företag. I år så var artisten Salem Al Fakir, vilket gillades massor av mig. Jag har egentligen inte hört så många låtar av honom. Men dom som jag har hört har jag verkligen gillat.

Så på onsdagen fick vi besök av ett par kompisar åt mina föräldrar som var här uppe ifrån Stockholm. Så med trevlig sällskap drog vi ner till Lungviksparken där Salem skulle spela. Vi var lite sena så vi fick aldrig höra hela framträdandet, men det gick bra ändå!






Min syster Lina, Angela, Nora, Stefan och närmast kameran min mamma.

Min pappa, min syster Lina och Angela.

Tove och hennes pojkvän.

Det var verkligen fint där nere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0