Måndag 12 Juli

Hejsann!

Idag är verkligen en helt underbar dag! Sol och värme, kan knappast bli bättre. Fast trots att man tidigare klagat på att få värme så lyckas man självklart klaga när den väl kommer. Idag har jag hunnit med en sväng på stan för ett besök på Nordea. Jag och pappa tog även en tur till Koneo Malux för att kolla upp en dator som jag funderar på att köpa. Tänkte att nu då jag vill åka till Usa så vill jag ha en ny dator och jag funderar på att köpa en Sony Vaio som även har webkamera som min nuvarande totalt saknar. Så om några veckor blir man förhoppningsvis några tusenlappar fattigare.

Förövrigt är jag helt klar med min ansökan till Au pair! Det har verkligen tagit sin tid, men det känns så otroligt skönt att det är klart nu. Så nu återstår det att se vart jag hamnar någonstans och när jag får åka. Min förhoppning är att jag får åka iväg innan skolorna börjar, men det är att vara väldigt optimistisk. Igår knäppte vi kort med familjen. Tänkte dela med mig av några av korten som knäpptes.


Mamma, jag och pappa som alltid ska spexa till lite extra!

Jag och mina otroligt fina systrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0