Lördag 10 Juli

Nu var det väldigt länge sedan jag skrev igen. Vet inte vad det är med mig! I alla fall så har jag nu fått semester så jag hoppas verkligen att uppdateringarna blir bättre, för det är ju trots allt väldigt roligt! Fast jag har egentligen haft semester sedan i tisdags så jag har nästan hunnit haft det i en vecka. Har egentligen inte semester förän till veckan, men eftersom jag haft så lite på jobbet att göra och att jag dessutom fick världens magont och huvudvärk i tisdags kände jag att det var lika bra att stanna hemma.

Fick idag ett samtal från au pair förmedlingen. Det var min intervjuare som ville boka en tid med mig eftersom jag nästan är helt klar. Det enda som fattas nu är att fylla i några justeringar i mitt personliga brev och även knäppa ett kort med familjen. Så tills på onsdag har jag deffinitivt hunnit med det. Tänk nu är det inte alls mycket kvar! Tror inte att jag riktigt hunnit fatta vad som snart kan börja hända. Jag har ju bara bestämt mig för det här eftersom jag väldigt länge velat åka iväg som au pair och nu händer det snart!

Idag har i alla fall jag, min ena syster, mamma, pappa och morfar varit iväg på konsjö marknaden. Hittade inget alls där, det var som dom senaste åren inte alls mycket att handla där. Men det var nog lika bra, är ju väldigt bra på att hitta saker som jag vill ha annars. Efteråt så åkte vi hem till mormor och morfar för middag. Det blev en buffé med lite blandade maträtter. Väldigt gott och till efterrätt blev det jordgubbar och glass. Har tyvärr inga bilder från dagen. Men eftersom jag nu ska bli bättre på att blogga så kommer det framöver! Har även lite bilder från tidigare dagar som ni ska få se!

Nej nu blir det lördagsmys med familjen, förmodligen en film eller så fortsätter vi att se en film på tvn som vi börjat titta på. Ha en underbar lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0