Dagen sysslor

Nu har jag bakat och stått i lite. Gjorde först lite sommarsaft, återstår att se om den blev bra. Men jag hoppas att den inte går att misslyckas med! Sedan så bestämde jag mig för att göra vit chokladmousse. Och självklart ville inte den som jag ville. Så moussen skar sig. Jag har gjort chokladmousse två gånger och jag har inte lyckats en enda gång. Förstår inte vad problemet är. Anser annars att jag är rätt duktig på att baka och laga mat, men mousse vill jag tydligen inte bli kompis med! Men jag hoppas att den åtminstone smakar bra, annars är det verkligen bortkastad tid!



Den var väldigt god i smaken, men som sagt så blev den väldigt kornig
i konsistensen tråkigt nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0