Onsdag 1 December

Idag då jag vaknade tittade jag ut genom fönstret, konstigt nog brukar jag inte göra det. Men idag fick jag för mig att göra det, gissa vad jag såg! Jo, snö på träden. En vacker syn måste jag säga. Jag trodde att min första känsla då snön kom skulle vara "åh, nej inte nu igen". Men jag blev faktiskt riktigt glad! Sedan då jag kom ner till köket och vardagsrummet såg jag att det snöade i massor. Självklart gick jag och pojkarna ut idag, det blev två gånger till och med. Fast det är en vanlig dag, så inget ovanligt. Men jag kan säga att det börjar att bli lite kallare här nu, fast för er där hemma är det ju redan väldigt kallt!

Förresten kan jag inte förstå att det är den första december redan! Så det är ju faktiskt ganska bra tajmat med den första dagen med snö kom idag!

Nu blir det bara en jobbdag till, sedan åker jag till New York. Så himla roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0