Lördag 18 December

Nu börjar det att närma sig jul, inte länge kvar alls nu! Jag har till och med varit här i hela 3 månader nu och lite till.

Idag har jag varit på ett cluster meeting, var väldigt roligt att få träffa dom andra tjejerna igen. Fick också höra från våran counselor att vi kommer att få en ny au pair hit i januari som kommer från Sverige. Så ni kan gissa hur glad jag faktiskt är. Det som är bra är att hon inte kommer att bo så långt från mig. Det var allt jag hade för just nu, för nu ska jag börjar att göra mig redo för att börja jobba, ska jobba ikväll. Claire och David ska åka iväg på julfest. Så det blir jag och pojkarna idag. Men det kommer att gå hur bra som helst.

Vi hörs snart, ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0