Torsdag 12 Augusti

Hej på er!

Idag blev det ett lite sent första inlägg, bättre sent än aldrig säger jag. Idag jobbade jag halvdag på jobbet. Blev sedan en lunch på stan och gick även och tittade på resväskor. Tänkte att jag måste köpa en väska som väger så lite som möjligt. Ni har möjligtvis inga tips på en lagomt stor väska som väger lite?

Sedan då jag kom hem var det meningen att göra ansökan om visumet, men självklart fungerar det inte som jag vill. Så det får nog bli halvdag imorgon också och då blir det till att ringa förmedlingen om hjälp. Måste få det bortgjort så fort som möjligt så jag slipper tänka på det! Börjar bli alldeles snurrig över allt som ska fixas!


Här har vi dagens lunch, bakad potatis med romröra och räkor, mums!

En lite suddig bild, men den får duga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0