Tisdag 3 Augusti

Godmorgon på er!

Idag ska mamma lära mig att göra sina köttbullar så att jag sedan kan bjuda pojkarna och mina "host parents" på. Men jag har även lovat pappa att städa ur en av bilarna våra för att han vill sälja den. Vill ni veta en rolig sak igen? Det känns som att det händer mycket saker i mitt liv för en gångskull! Jag fick idag ett mail från förmedlingen där dom skrev att jag ska flyga till USA den 13 September, så det är inte alls länge kvar nu! Så nu är det fritt fram med att börja fixa visum och allt. Hade nog inte insett hur mycket som ska göras innan man får åka till ambassaden, men jag ska fixa allt så snart som möjligt!

Ni får ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0