Tillbaka på jobbet

Nu är man tillbaka i sitt vanliga liv. Kom på jobbet strax efter kl 8, så var tidigare än vad jag normalt brukar vara. Men det är inte förän nu som jag faktiskt börjat jobba. För ända sedan jag kom hit har alla velat prata en massa och varit väldigt nyfikna över USA. Men det känns väldigt roligt att få träffa alla igen. Får se om jag vaknar till snart. Kom hem vid halv 1 i natt. Borde egentligen ha lagt mig tidigare än så, men det var väldigt trevligt hos Emelie igår, blev film och lite tv-spel. Och naturligtvis hade jag svårt att somna när jag väl försökte, får helt enkelt lägga mig tidigare idag! Nu ska jag återgå till jobbet.

Ni får ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0