Onsdag 4 Augusti

Nu blir det mycket au pair snack, men det är ju mest för att det är det enda som pågår i mitt liv just nu. Eller det enda stämmer inte, men det som känns mest nödvändigt att fixa! Jag tror inte riktigt att jag tidigare insåg hur mycket som skulle fixas till visumet och ambassaden. Det är galet mycket grejor som man ska fixa. Idag var jag duktig och åkte till en fotostudio för att få kort till visumet och även till det internationella körkortet.

Imorgon hinner jag dock inte fixa så mycket, för då ska jag och mina systrar och morfar åka till Sundsvall. Det har vi alla sett fram emot sedan innan julen, men det är inte förän imorgon som det kommer att inträffa! Jag tror att det kommer att bli riktigt roligt och morfar är dessutom väldigt tålmodig så han brukar inte ha några problem med att gå runt och titta på saker.

Men på fredag får jag smått ta tag i mina ärenden till au pair. På fredag ska jag även ut med ett par kompisar, vilket jag ser fram emot! Om ni tittar in imorgon så får ni se vad som landade i min brevlåda idag. Imorgon väntar jag mig också ett paket, vi får se om jag har sån tur!

Nej nu ska jag återgå till att spendera lite tid med min minsta syster. Just nu ser vi ut som två smurfar. Vi har nämligen tagit på oss make up stores mud mask som är väldigt blå.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0