Onsdag 11 Augusti

Hej alla underbara!

Nu blev det ett par dagar igen, typiskt mig! Men ni kanske har börjat bli vana med att jag ibland inte skriver varje dag. Idag hade jag för första dagen denna vecka lite att göra. Så det kändes riktigt bra. Men det typiska var att jag innan jag började jobba tänkte för mig själv att om det inte fanns något att göra skulle jag åka hem för att istället börja ansöka om visum. Men det var lika bra att jag fick göra lite nytta! Imorgon kanske det finns lite mindre att göra så då får jag sluta tidigare!

Idag hade jag turen att få massage på jobbet, helt underbart! Men nu är hela bakhuvudet på mig alldeles flottigt av massageolja, men jag antar att det var det värt. Så nu ska jag hoppa iväg in i duschen. Kan inte låta bli att skratta för mig själv angående förra meningen, hoppa iväg in i duschen! Men efter duschen blir det några fler inlägg, har ni tur kanske jag till och med har lite bilder att visa från gårdagens shopping!

See you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0