Neulash

Jag har fått ett litet infall nu, om man nu kan kalla det för det! Fick för mig att jag väldigt, väldigt gärna skulle vilja prova neulash. Har ni hört talas om det förut? Ifall ni inte har det så är det ett ögonfrans serum som man applicerar varje kväll för att fransarna ska bli fylligare, starkare och helt enkelt bättre. Man ser resultatet efter ca 4 veckor. Och efter att jag sett många före och efter bilder så är jag väldigt sugen på att prova! Mina fransar är väldigt sköra och vill inte alls fungera som jag vill, så jag är näst intill övertygad om att neulash skulle vara perfekt! Så vad säger ni, borde jag köpa och prova? Någon mer än jag som är nyfiken?


Neulash


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0