Måndag 30 Augusti

Godmorgon!

Idag ska jag alldeles strax åka iväg till mormor för lunch. Ska bli roligt att få träffa mormor och morfar då det var ett tag sedan. Vill också få träffa dom så mycket som möjligt innan jag åker iväg, dom betyder så himla mycket! Sedan då jag kommer hem blir det till att laga middag. Mamma jobbar idag och inte jag, så då tar jag på mig jobbet att laga mat. Så idag ska jag göra limekyckling med pasta, en riktig höjdare måste jag säga! Ska nog kanske lägga upp receptet sedan så att även ni kan göra det. 

Nu ska jag springa och ringa ambassaden för att kolla att tiden stämmer då jag ska vara där.
Sedan åker jag till mormor och morfar. 

Ni får ha en underbar dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0