Måndag 16 Augusti

Jag är verkligen ledsen över den dåliga uppdateringen! Fick precis veta att jag trots allt kommer att åka ner till Stockholm den 8 september för att fixa visum. Blir väldigt tajt om tid, hade hoppats på att kunna fixa med visumet till helgen då jag ska ner till Stockholm. Just nu känns allt väldigt stressigt! Jag hoppas att allt inte börjar krångla sig ännu mer nu. Börjar fundera på att åka ner dagen innan bara för att vara säker på att jag är i Stockholm då jag har min tid på ambassaden. För med min tur skulle morgonflyget bli inställt och då skulle det verkligen vara kört!

Hoppas ni haft en underbar helg, det har jag! Återkommer senare under dagen, så ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0