Today is my day

Idag är det min dag! Jag har verkligen längtat efter denna dag väldigt länge då jag själv får gå in på systemet utan att behöva be någon annan. Även om man inte dricker ofta så är det verkligen något man längtar efter. Och det har nog med friheten att göra! Idag så bjöd jag dagisbarnen på glass som var väldigt uppskattat sedan har jag även varit på TM och bjudit dom på tårta. Självklart har det också blivit ett besök på systemet. Kvinnan i kassan tyckte nog att det var lite roligt att retas med mig eller skämta i alla fall. Då jag visade legget kollade hon på det och sedan frågade hon om jag visste vilken tid jag var född. Och första tanken var varför undrar hon det, det har väl ingen betydelse. Och självklart skämtade hon! Men konstigt nog så känns det som att dom är polisen eller något sånt, man står där väldigt foglig och snäll och låtsas skratta och tycka att det var roligt.

Jag har nyss öppnat mina paket och där fick jag pengar till en kamera och 650kr i presentkort på Gina Tricot, vilket är en väldigt bra present! Som jag sa för någon vecka sedan så kommer här min födelsedags låt ;) Men självklart glömde jag att knäppa kort på tårtan. Typiskt! Måste verkligen bli bättre på att komma ihåg det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0