Sista dagen

Sista dagen som 19 åring idag, imorgon blir det bolaget för första gången! Har kommit fram till att även fast jag längtat till dagen då jag får gå på bolaget själv så känns det inte så speciellt. Då man var mindre kunde man nästan inte sova dagen innan för att man var så spänd på vad som kommer att hända på den stora dagen. Men nu då man blivit älde börjar jag faktiskt bli besviken då dagen är över, inte för att jag inte fått några bra presenter utan för att den dära känslan som man fick då man var liten är helt plötsligt borta. Vad gör man då egentligen? Just nu känner jag mig nästan besviken. Fast det kan dels vara för att jag är stressad inför helgen då jag ska ha en mindre fest här hemma på fredag. Firandet blir inte förän på lördag då mormor och morfar kommer och hälsar på. Så torsdag känns för stunden helt värdelös. Fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0