Not a good night

Tjenamoss!

Haft en bra dag? Min dag har varit bra, började dock inte så bra. Eller började och började, men jag kunde inte somna riktigt utan låg och hostade en massa. Så fick inte mycket sömn. Ni vet hur det känns då man ligger och försöker att sova också känner man en kittlande känsla i halsen som gör att man vill hosta, men samtidigt vet man om man hostar så kommer man aldrig att kunna sluta. Samtidigt som man har den känslan så har man också släm i halsen som gör allt svårare. Jag vet att det inte låter så trevligt, men så hade jag det i natt. Men då jag väl vaknade kändes det mycket bättre då det var soligt ute och klockan var 7 och jag skulle gå för att jobba på dagiset.

Jag är lite förvånad över att det har gått så himla bra att kliva upp! Normalt brukar jag snooza i hundra år innan jag kliver upp. Men nu sedan jag börjat praktisera på dagis har det gått mycket bättre. I alla fall så gick det bra på dagiset, är lika trött varje gång då jag kommer hem. Fast det är ju självklart inte så konstigt då man inte är van allt.

Nu har jag faktiskt hunnit städa mitt rum. Dammsugat, dammtorkat och sorterat en massa. Jag har även gått igenom lite papper. Så nu börjar det kännas lite bättre och mindre stressat i mitt huvud. Men hur har jag faktiskt tänkt att hoppa in i duschen och sedan "unna" mig själv att se på en film innan sängen kallar. Titta in senare så får ni se vad jag fick hem på posten idag!

Ha en bra kväll!


Lite av mitt städade rum. Vad tycker ni om min tapet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0