Kvällsfika

Nu tänkte jag skriva ett sista inlägg för kvällen. Har gjort i ordning en kopp kamomill te och en skål med jordgubbs yoghurt med crunch. Imorgon blir det jobb igen vilket känns väldigt roligt. Mot kvällen så har jag en bokad tid hos frisören.

Vann nämligen en tävling för två månader sedan så nu blir det färgning för fulla muggar! Funderar verkligen på om jag ska gå Lisa a'la slingor eller fortsätta vara brunhåriga Lisa. Fördelen med brunt är att man enkelt kan fixa det själv. Slingor måste man ju göra mer regelbundet. Så det återstår att se vad det blir! Tänkte bara skriva ett kort inlägg, men det blev tydligen längre än vad jag tänkt!

Vi hörs mer imorgon och sov så gott allihop!
Kisses and hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0