Klubbkväll

Hola Chicas y Chicos!

Hoppas att det där blev rätt! I alla fall så har jag haft en väldigt trevlig dag idag. Jag har jobbat på mitt andra jobb idag och ska även göra det imorgon. Känns skönt att komma tillbaka till min "vanliga" vardag även fast jag saknar min andra.

Idag så har jag och min kompis Malin varit på Make Up Stores klubbkväll vilket var första gången för oss båda. Jag tyckte att det var väldigt roligt och intressant. Pluset var att man fick handla produkter till reducerat pris. Aldrig fel det. Fick också tips om hur jag kan använda en penna som jag har hemma som jag aldrig riktigt förstått mig på hur att använda. Men hon är verkligen duktig hon som sminkar!

Nu blir det att gå och lägga sig så att man orkar morgondagen! Men om ni kikar in imorgon så får ni se vad jag köpte även en produkt som jag rekomenderar! Sov så gott!


Såhär blev sminkningen.


(Obs, inte meningen att få en sån ful min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0