Goddag

Har idag suttit och skrivit ett väldigt långt inlägg som jag tänkt att publicera om en stund. Dvs om jag vågar. Fast det är väl meningen att man ska skriva vad man känner och tycker. Eller hur? Har även hunnit med en lång frukost med familjen och lagt ansiktsmask.

Igår skickade jag iväg anmälan till aupair förmedlingen. Så jag får se hur lång tid det tar för dom att kontakta mig och allt sånt. Det känns väldigt spännande, men jag kommer nog att fatta längre fram vad jag är på väg att göra. Har nog inte riktigt förstått det ännu.

Nu ska jag hitta på något annat, vad återstår att se! Inlägget kommer senare och det får ni inte missa! Ha en superbra dag!


Hittade en gammal bild då jag hade blont hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0