Äntligen fredag

Hejsan!

Nu har jag kommit hem från ännu en dag på dagis, vilket jag tycker är väldigt roligt! Fick till och med sluta tidigare idag, halv 4. Super härligt! Har inte så mycket att säga för stunden så återkommer senare under dagen då jag har mer att komma med. Tänkte istället dela med mig av några bilder från studenten och balen!

Titta in strax så får ni se vad som låg i brevlådan då jag kom hem!





Jag och min kära kusin


Baldagen: sminkningen och frisyren vad klar.


En bättre bild av frisyren


Bilen som jag fick åka till balen i.


Bild från fotografen.


Ännu en bild från fotografen.


En bild med tjejerna från klassen. Alla var verkligen super fina!





En bild på mig under balkvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0