26 April 2010

Nu kommer ett väldigt sent inlägg, hade först inte tänkt skriva. Men då jag redan var inloggad var det lika bra! Idag har jag varit och jobbat på dagis, vilket som vanligt är lika roligt! Pratade även med en av fröknarna och vi kom överens om att jag skulle stanna en vecka till eller dvs 3 dagar extra. Jag tror att dom är glad för all extra hjälp dom kan få och jag tycker om att vara på dagis så det är en win win situation. Det kommer verkligen att bli tomt då det blir sista dagen, men jag hoppas att jag sedan kommer att kunna få komma och jobba där en dag i veckan. Men hur det blir med det får vi se!

Idag har för övrigt varit en väldigt lugn dag. Åkte med mamma och syster till Coop för att lämna in min mixer som gått sönder. Och som jag redan från början tyckt fungerat dåligt. Och nu i fredags då jag och Sara hade 41 års fest hos mig så började mixern att ryka och för en stund trodde jag att den skulle explodera. Så jag fick självklart tillbaka pengarna. Har någon något tips på en bra mixer?

Nu blir det sängen. Sov så gott!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0